Specjalista do spraw obsługi systemów łączności oraz administrowania siecią teleinformatyczną

Ogłoszenie nr 105793 / 10.09.2022

Specjalista
Do spraw: obsługi systemów łączności oraz administrowania siecią teleinformatyczną
w Zespole Łączności i Informatyki

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Żory, ul. Wodzisławska 3
Ważne: od 10 września 2022 r. do 26 września 2022 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: 4035,88 zł brutto

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:
• Zarządza dostępem do systemów informatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakłada konta, ustala właściwe poziomy zabezpieczeń, administruje mobilnymi terminalami noszonymi i przewoźnymi w celu umożliwienia bieżącej pracy użytkownikom.
• Analizuje stan techniczny urządzeń teleinformatycznych w jednostce, zestawia elementy składowe sieci teleinformatycznych, przeprowadza okresowe przeglądy oraz samodzielnie dokonuje niezbędnych napraw, w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności.
• Udziela technicznego wsparcia użytkownikom sprzętu teleinformatycznego, w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki.
• Administruje lokalnie systemem rejestracji korespondencji radiowej i telefonicznej, w celu monitorowania odsłuchu i archiwizacji oraz administruje systemami zasilania gwarantowanego i rezerwowego w jednostce KMP, w celu prawidłowego funkcjonowania systemów.
• Prowadzi obsługę techniczną urządzeń mobilnych z dostępem do sieci PSTD poprzez łączność bezprzewodową GSM, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu.
• Opracowuje zapotrzebowanie oraz prowadzi ewidencję sprzętu łączności będącego w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnienia właściwej gospodarki łączności.
• Zarządza kontami użytkowników w systemie Biling w jednostce KMP, w celu zapewnienia dostępu do systemu.
• Organizuje łączność w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawienie niezbędnych połączeń kablowych, w celu sprawnej realizacji zadań w miejscu wystąpienia zdarzeń.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

• Wykształcenie: wyższe o profilu teleinformatycznym lub pokrewnym
• Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze teleinformatyki
• Znajomość systemów teleinformatycznych
• Wiedza z zakresu łączności
• Biegła obsługa komputera
• Umiejętność planowania i organizowania pracy
• Samodzielność i komunikatywność
• Posiadanie obywatelstwa polskiego
• Korzystanie z pełni praw publicznych
• Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

• Kurs informatyczny CISCO
• Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" albo wyrażenie zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
• Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Co oferujemy

• Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
• Pakiet socjalny m. in. dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe.
• Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych.

Dostępność

• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

• Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.

• Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.


Warunki pracy

Praca w systemie zmianowym, ośmiogodzinnym. Praca biurowa, pozycja ciała głównie siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku występuje wysiłek fizyczny, zagrożenie naciskami grup przestępczych oraz praca w terenie. Pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na parterze budynku i jest niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Cześć obowiązków wymaga poruszania się po całym budynku KMP w Żorach. Budynek czteropiętrowy, wyposażony w windę oraz w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.

Dodatkowe informacje

• Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
• Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
• Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
• Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij te, których wymagamy lub zalecamy.
• Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
• Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
• Dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
• Prześlij swoją ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego – decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
• Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/a do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.


Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

• CV i list motywacyjny
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
• Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego / stażu pracy)
• Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

• Kopię poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE albo oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742)
• Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (kserokopie świadectw kwalifikacyjnych. certyfikatów, zaświadczeń itd.)
• Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Aplikuj do: 26 września 2022

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 105793” na adres:

Komenda Miejska Policji w Żorach
ul. Wodzisławska 4
44-240 Żory

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 32 4788218

• Dokumenty należy złożyć do: 26.09.2022
• Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
• Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

• Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Żorach z siedzibą w Żorach ul. Wodzisławska 3, 44-240 Żory, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych: ul. Wodzisławska 3, 44-240 Żory, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
• Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych
• Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
• Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych5. (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
• Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 142. lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
• Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m. in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


Wzory oświadczeń (dostępne w załącznikach):

• Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
• Klauzula informacyjna
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego.

Pliki do pobrania

  • Klauzula informacyjna

    Data publikacji 10.09.2022 09:00
    ( 22.3 KB)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego

    Data publikacji 10.09.2022 09:00
    ( 11 KB)
  • Oświadczenie w zwiazku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

    Data publikacji 10.09.2022 09:00
    ( 13.27 KB)