Szanowni Mieszkańcy, przypominamy, że chcąc załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Żory trzeba się wcześniej umówić. Osoby, które nie będą umówione nie zostaną obsłużone. W trosce o bezpieczeństwo, bardzo prosimy mieszkańców o ograniczenie do niezbędnego minimum wizyt w Urzędzie Miasta Żory oraz instytucjach i jednostkach miejskich.

Prosimy by w pierwszej kolejności załatwiać sprawy telefonicznie, drogą pocztową lub przez Internet, korzystając z

Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta

, a także przez

e-PUAP

.

Klienci w sytuacjach wymagających osobistego stawienia się w Urzędzie Miasta Żory przyjmowani są wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej.

Nie dotyczy to: zgłaszania zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego oraz zgłaszania utraty dowodu osobistego w Wydziale Spraw Obywatelskich – te sprawy można załatwić bez wcześniejszego umawiania wizyty.

W pozostałych sytuacjach kontakt klientów z pracownikami następuje telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy urzędu. Urząd Miasta Żory pracuje:
- w poniedziałek w godz. 7:30 – 17:00,
- od wtorku do czwartku, w godz. 7:30 – 15:30,
- w piątek w godz. 7:30-14:00.

Dokumenty można składać w skrzynkach podawczych, ustawionych przy wejściach do budynków Urzędu Miasta. W przypadku konieczności otrzymania potwierdzenia odbioru możliwe jest składanie dokumentów w biurach podawczych Urzędu Miasta.

Jednocześnie przypominamy, że każda osoba, która chce załatwić sprawę w Wydziale Spraw Obywatelskich musi wcześniej umówić się na wizytę przez

Internetowy System Kolejkowy

. Więcej o tym systemie piszemy

tutaj

.

Numery telefonów oraz adresy mailowe do poszczególnych komórek Urzędu Miasta Żory można znaleźć w

BIP w zakładce Komórki Organizacyjne Urzędu Miasta

(w menu po lewej stronie).

Na zdjęciu: budynek Urzędu Miasta Żory przy Alei Wojska Polskiego

Na zdjęciu: budynek Urzędu Miasta Żory przy Alei Wojska Polskiego