Co warto zawrzeć na stronie internetowej firmy?

Strona internetowa sygnowana marką przedsiębiorstwa spełnia różne funkcje. Z pewnością zależeć nam musi na tym, aby strona www pracowała nad pozytywnym wizerunek firmy oraz pozwalała na zwiększenie sprzedaży. W tym kontekście warto więc zastanowić się jakie elementy powinny się znaleźć na stronie firmowej, aby jeszcze lepiej spełniała swoją funkcję.

Firma, która stworzy dla Ciebie nowoczesną witrynę internetową

Agencja marketingowa 48 Media od wielu lat zajmuje się wieloma działaniami reklamowymi w internecie pomagając przedsiębiorstwom uzyskać lepsze wyniki sprzedażowe oraz umacniając pozytywny wizerunek marki. Jedną z ich flagowych usług jest tworzenie stron www. Portfolio wykonanych zleceń można przejrzeć na stronie https://48media.pl. Również pod tym samym adresem można zamówić usługę stworzenia strony internetowej.

Elementy, które w pozytywnym znaczeniu wzbogacą wartość strony firmowej

Strona www oprócz nieodzownych elementów takich jak dane kontaktowe lub opis firmy, może zawierać dodatkowe informacje, które podkreślą prestiż przedsiębiorstwa i wzbudzą zaufanie wśród odbiorców. Pozwolą również na skorzystanie z bardziej bogatej wiedzy i możliwości. Te elementy to między innymi:

  • Portfolio oraz opinie klientów – na początku trudno przekonać kogoś do tego, aby zainteresował się ofertą firmy, szczególnie jeśli nie mamy dokładnie wyszczególnionego portfolio już zrealizowanych zleceń. Jeśli połączymy portfolio wraz z opiniami klientów będzie to wzbudzać jeszcze większe zaufanie do wszelkich działań przedsiębiorstwa. Zaprezentowane portfolio pozwoli również uzyskać odpowiedź na pytanie – czy firma potrafi skutecznie poradzić sobie z wymagającymi zadaniami? Nic tak mocno nie wpływa na ostateczne podjęcie decyzji zakupowej jak opinie zadowolonych klientów, dlatego w wielu przypadkach warto w formie cytatu zastosować je jako element strony firmowej.
  • Cennik produktów lub usług – nawet jeśli bardzo szczegółowo opiszemy wszystkie produkty to klient nie będzie do końca usatysfakcjonowany jeśli nie znajdzie tam kluczowej informacji o cenie. Jeśli nie chcemy, aby szukał tej informacji na innych stronach internetowych to warto zadbać chociażby o to, aby przedstawić orientacyjną cenę produktu lub zmotywować klienta do tego, aby szybko uzyskał informację o cenie wykorzystując dołączony formularz kontaktowy.
  • Aktualności i nowości – regularne publikowanie informacji o nowych produktach lub wszelkiego rodzaju promocjach, zniżkach i tym podobnych za pośrednictwem strony www pozwoli stworzyć wrażenie, że firmowy portal jest aktywnie aktualizowany.