Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Żory poszukuje osoby na stanowisko referenta w Referacie Komunkacji - rejestracja pojazdów. Wymagane jest posiadanie wykształcenia wyższego administracyjnego bądź prawniczego lub wykształcenia wyższego i co najmniej 2 letniego stażu pracy w wydziale komunikacji – rejestracja pojazdów.

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:

  • prowadzenie spraw związanych z rejestracją, wyrejestrowaniem, zgłoszeniem zbycia i nabycia pojazdów,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach nakładania administracyjnych kar pieniężnych za niedopełnienie obowiązku rejestracji lub zgłoszenia zbycia i nabycia pojazdu,
  • obsługa stron w zakresie rejestracji pojazdów,
  • wydawanie decyzji administracyjnych,
  • bieżąca analiza aktów prawnych,
  • korespondencja między urzędami,
  • archiwizacja prowadzonych spraw.

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Żory lub składać w skrzynce podawczej znajdującej się w budynku Urzędu Miasta Żory przy al. Wojska Polskiego 25 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale Finansów i Budżetu” lub przesłać drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w formie skanów lub przesłać elektronicznie za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej albo

ePUAP

do piątku, 6 kwietnia.

Więcej szczegółów w

ogłoszeniu.