Zbuduj stronę internetową i aplikację mobilną

Stworzenie strony internetowej dla Twojego sklepu e-commerce to doskonały sposób na zwiększenie obecności w sieci i ułatwienie klientom znalezienia Twoich produktów. Stworzenie strony a następnie dobre jej pozycjonowanie, to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie obecności w Internecie i przyciągnięcie nowych klientów. Można również stworzyć aplikację mobilną, która zapewni klientom inny sposób dostępu do produktów. Stworzenie strony internetowej lub aplikacji mobilnej pomoże Ci dotrzeć do nowych odbiorców i zachęci klientów do kupowania w sieci, ponieważ będą mogli łatwo poruszać się po Twojej stronie lub aplikacji.

Użyj Google AdWords, aby przyciągnąć nowych klientów

Google AdWords to platforma marketingowa dla reklamodawców. Reklamodawcy są obciążani opłatą, gdy użytkownik kliknie na ich reklamę. Choć większość ludzi myśli o Google AdWords jako o sposobie kierowania ruchu na stronę internetową, można go również wykorzystać do zwiększenia widoczności i pozycjonowania Twojej placówki handlowej.

  • Jeśli zdecydujesz się skorzystać z Google AdWords, aby zwiększyć swoją widoczność, upewnij się, że Twoja reklama jest odpowiednia dla Twojej branży.

  • Unikaj nagłówków typu clickbait i skup się na jednym głównym wezwaniu do działania (CTA) w swojej reklamie.

Jeśli chcesz zwiększyć swoją widoczność w Mapach Google, spróbuj stworzyć reklamę, która oferuje wskazówki dojazdu do Twojego sklepu detalicznego. Na przykład, jeśli masz sklep odzieżowy, możesz stworzyć reklamę, która będzie oferować wskazówki dojazdu do sklepu i zachęcać ludzi do jego odwiedzenia. Filmy produktowe to doskonały sposób na zaangażowanie klientów i zwiększenie ich zaufania do Twojej marki. Tworząc film o produkcie, możesz omówić jego cechy i zalety, a także podać instrukcje, jak prawidłowo go używać. Większość sprzedawców internetowych również wykorzystuje filmy produktowe, aby zwiększyć swoją obecność w sieci i zaangażować klientów.

Zaoferuj darmową wysyłkę, aby zachęcić do zakupów online

Darmowa wysyłka zawsze była kuszącą taktyką marketingową dla sprzedawców internetowych. Teraz możesz zapewnić swoim klientom darmową wysyłkę bez płacenia za nią, zwiększając swoją obecność w Internecie. Integrując system zarządzania wysyłką ze swoim sklepem e-commerce, możesz zaoferować klientom darmową wysyłkę. Systemy zarządzania wysyłką, takie jak Shopify Shipping, umożliwiają tworzenie reguł wysyłki i unikanie takich problemów, jak oszustwa i nieprawidłowe stawki. Oferowanie darmowej wysyłki zachęci klientów do robienia zakupów w Twoim sklepie i zwiększy Twoją obecność w Internecie. Pomoże Ci to również konkurować z innymi sklepami e-commerce, które oferują darmową wysyłkę.